Algemene voorwaarden

Hieronder leest u de algemene voorwaarden van, BamPro BV, handelend onder de naam Bamboe & Zo.

Offerte
Een offerte uitgebracht door ons is geheel vrijblijvend en heeft een geldigheidsduur van 30 dagen.
Indien u na de 30 dagen gebruik wilt maken van onze offerte, behouden wij het recht om een nieuwe prijs te bepalen, aangezien wij voor onderdelen afhankelijk zijn van derden. Indien zij een prijswijziging doorgevoerd hebben, zijn wij genoodzaakt dit ook door te voeren. Uiteraard maken wij dit eerst kenbaar, voordat wij tot productie over gaan.

Maatwerk
Maatwerk is een ontwerp of product wat niet standaard is. Dit wordt speciaal voor de klant op maat gemaakt. Onder maatwerk wordt verstaan afmetingen die niet standaard zijn, die wij niet op voorraad hebben, een afwerking die niet gebruikelijk is. Dit betekent dat dit product niet geretourneerd kan worden. De gemaakte kosten zijn voor rekening van de klant en Bamboe & Zo / BamPro B.V. geeft geen geld retour.
Wij zijn verplicht van tevoren te melden dat het gaat om maatwerk.

Bestelling
Het is mogelijk om via onze website een bestelling te plaatsen. Tevens is het mogelijk om dit tijdens openingstijden in de winkel te doen. Ook bieden wij de mogelijkheid om een afspraak te maken voor een tijdstip wat u past, dit kan ook buiten openingstijden van de winkel.

Garantie
Op de BamPro producten geven wij 3 jaar garantie bij normaal gebruik. Wij geven garantie op het delamineren van het bamboe. Delamineren is het loslaten van de onderlinge lagen.

Bezorging
Het is mogelijk om uw bestelling door ons te laten bezorgen of te laten verzenden. Hier zijn kosten aan verbonden. De kosten zijn afhankelijk van het product.
Wij zijn verplicht om de transportkosten van tevoren kenbaar te maken, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.
Tijdens het transport is uw bestelling verzekerd door ons.
Uiteraard is het ook mogelijk om tijdens openingstijden of op afspraak uw bestelling op te komen halen bij onze winkel.

Retour
Indien u een vintage-artikel koopt bij Bamboe & Zo en u bent niet tevreden, kunt u het artikel retourneren. U ontvangt dan een tegoedbon voor het bedrag wat u besteed heeft aan het desbetreffende artikel. U ontvangt geen geld.

Levertijd
Indien u een bestelling plaatst bij ons, ontvangt u een richttijd qua levering. Dit is afhankelijk van de voorraad en het bestelde product. Deze richttijd ontvangt u bij een webbestelling via de mail en bij een bestelling in de winkel hoort u deze ter plekke.
Wij zijn afhankelijk voor grondstoffen van derde partijen. Overmacht zijn zaken waar wij geen invloed op hebben. Indien door overmacht de levertijd in het gedrang komt, omdat u daarvoor tijdig bericht.

Eigendomsvoorbehoud
Bamboe & Zo / BamPro B.V. blijven eigenaar van een product, totdat het volledige bedrag is betaald.
Indien het bedrag volledig is betaald, wordt de klant eigenaar van het gekochte product.

Betaling
Een accessoires van Bamboe & Zo wordt betaald in de winkel. Indien een bestelling geplaatst wordt via de webshop, kunt u betalen via ideal.
Bij een bestelling in de winkel van een product wat niet op voorraad is, wordt een voorschot gevraagd van maximaal 50% van de totaalwaarde van de bestelling.
Het resterende bedrag dient bij levering overgemaakt te zijn of te worden naar Bamboe & Zo / BamPro B.V.
Indien de wettelijke betalingsverplichting niet nagekomen wordt, zijn wij genoodzaakt om eventuele incassokosten en rente in rekening te brengen.

Klachten
Indien u een klacht heeft over een bestelling of een product, verzoeken wij u vriendelijk dit kenbaar te maken via service@bamboeenzo.nl
Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk contact op te nemen en uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Geschillen
Indien er een geschil ontstaat, is het uiteraard onze bedoeling om hier met wederzijds goedkeuren uit te komen. Lukt dit niet, dan is het mogelijk om een rechter of mediator in te schakelen om het geschil alsnog naar beider tevredenheid op te lossen.

Schade
Indien er schade ontstaat aan een product tijdens het proces van produceren, transporteren en bezorgen, is de schade voor ons. Wij zijn voor deze schade verzekerd.
Indien na bezorging er schade ontstaat aan uw bestelling, ontvangen wij graag een mail, zodat we u verder kunnen helpen bij de schade.
Indien deze schade niet onder de gebruikelijke garantie valt, zijn de voortvloeiende kosten voor uw rekening.

Aansprakelijkheid
Wij bezorgen tot aan de voordeur. Indien de klant de bestelling in de woning gebracht wil hebben, ligt de aansprakelijkheid bij de klant. Wij kunnen dan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele ontstane schade aan de woning of de inrichting. Indien de bezorgende partij kenbaar maakt dat het niet mogelijk is om de bestelling in de woning te plaatsen, is de klant zelf verantwoordelijk voor de bestelling vanaf de voordeur.

Onderhoud
Voor het onderhoud van uw product verwijzen wij u door naar de site; www.bamboeenzo.nl